Nu måste det ske!!

Idag var jag i stan och provade kläder. Som vanligt kom jag hem utan att handla nåt men med insikten att nu måste det ske. Här ska det gås ner i vikt.

För två år sedan gick jag ner 24 kilo och var jättenöjd. Jag  tordes visa mig i bikini, köpte nya kläder och behövde inte köpa XXL längre.

Efter en sommar med utlandsvistelse med mycket god mat och dryck så var det kört. Vågen började sakta, sakta krypa uppåt  och ville inte stanna. Jag är inte tillbaka på ruta ett men kanske på fem så nu (efter helgen) blir det hårda tag. Då är det endast viktväktarmat som gäller.

Först ska vi nu i helgen fira våra födelsedagar gubben och jag och då ska här svullas för sista gången, hoppas jag.

Här kommer det en smarrig tårta som jag bjuder på. 

Kram//Solan

image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0